Amb el llançament del kit d'arquitectura, els creadors ara tenen una manera addicional de crear contingut personalitzat per a les seves escenes en 3D sense utilitzar una eina externa. El kit d'arquitectura està dissenyat per facilitar la presa de components existents que ja s'han optimitzat per a la realitat virtual i facilitar la configuració d'aquestes peces per crear models i escenes originals.
Aquest kit conté més de 400 peces diferents que estan dissenyades per utilitzar-se juntes per crear edificis: la col·lecció inclou peces de paret, terra, sostre i sostre, així com finestres, guarnicions, escales i portes.
Com utilitzar el kit d'arquitectura
Dirigiu-vos al Spoke i comenceu un nou projecte. Al tauler de recursos, cerqueu la secció anomenada "Kit d'arquitectura".
Arrossegueu i deixeu anar els components del tauler d'actius a la vostra escena. Canvieu el material de textura al tauler de propietats de l'objecte.
Elaboració de peces de kit a doble cara
Després de col·locar objectes a l'habitació, podeu notar que desapareixen en funció de la direcció des d'on els mireu. Això es deu al fet que tots els objectes són d'una sola cara, cosa que ajuda a millorar el rendiment. També permet als creadors que un costat d'una paret utilitzi un material diferent a l'altre costat, per exemple, una paret interior pintada i una paret exterior amb maó. Si voleu fer la paret a doble cara, copieu i enganxeu l'objecte i, a continuació, premeu la tecla Q o E dues vegades per girar-lo 180 graus.
Peces de junta
Per defecte, les peces del kit com les parets no es connecten entre elles a les cantonades. És possible que trobeu que hi ha un buit estret a les cantonades exteriors. Aquests punts estan dissenyats per adaptar-se a les peces de junta.