top of page

Kit d'arquitectura



Amb el llançament del kit d'arquitectura, els creadors ara tenen una manera addicional de crear contingut personalitzat per a les seves escenes en 3D sense utilitzar una eina externa. El kit d'arquitectura està dissenyat per facilitar la presa de components existents que ja s'han optimitzat per a la realitat virtual i facilitar la configuració d'aquestes peces per crear models i escenes originals.


Aquest kit conté més de 400 peces diferents que estan dissenyades per utilitzar-se juntes per crear edificis: la col·lecció inclou peces de paret, terra, sostre i sostre, així com finestres, guarnicions, escales i portes.


Com utilitzar el kit d'arquitectura


Dirigiu-vos al Spoke i comenceu un nou projecte. Al tauler de recursos, cerqueu la secció anomenada "Kit d'arquitectura".


Arrossegueu i deixeu anar els components del tauler d'actius a la vostra escena. Canvieu el material de textura al tauler de propietats de l'objecte.


Elaboració de peces de kit a doble cara


Després de col·locar objectes a l'habitació, podeu notar que desapareixen en funció de la direcció des d'on els mireu. Això es deu al fet que tots els objectes són d'una sola cara, cosa que ajuda a millorar el rendiment. També permet als creadors que un costat d'una paret utilitzi un material diferent a l'altre costat, per exemple, una paret interior pintada i una paret exterior amb maó. Si voleu fer la paret a doble cara, copieu i enganxeu l'objecte i, a continuació, premeu la tecla Q o E dues vegades per girar-lo 180 graus.


Peces de junta


Per defecte, les peces del kit com les parets no es connecten entre elles a les cantonades. És possible que trobeu que hi ha un buit estret a les cantonades exteriors. Aquests punts estan dissenyats per adaptar-se a les peces de junta.




Recent Posts

See All

Publicar escenes

Podeu publicar una escena directament al CatVers o exportar-la com a fitxer .glb o com a escena de Spoke heretada. Publicació al CatVers Quan publiqueu al CatVers, la vostra escena tindrà un URL únic.

Física i navegació

Generació de quadrícules de navegació El plànol defineix tant per on pots caminar, com de quina manera els objectes interactius xoquen amb l'escena. Crea una quadrícula de navegació (on es pot caminar

bottom of page