Publicar escenes


Podeu publicar una escena directament al CatVers o exportar-la com a fitxer .glb o com a escena de Spoke heretada.


Publicació al CatVers


Quan publiqueu al CatVers, la vostra escena tindrà un URL únic. En aquesta pàgina de destinació hi ha un enllaç a "Crea una sala amb aquesta escena" que podeu utilitzar per crear sales que utilitzin l'escena com a base, i un enllaç que altres poden utilitzar per editar-la amb Spoke.

Recordeu sempre generar un plànol abans d'exportar la vostra escena!


Feu clic al botó "Publica al CatVers..." a l'extrem superior dret. Rebràs un missatge per canviar el nom de la teva escena. Haureu d'iniciar sessió per desar i publicar la vostra escena.


Afegiu atribucions i feu clic a "Desa i publica"


Si heu afegit models des del tauler de cerca a Spoke, les atribucions del contingut s'afegiran automàticament a la descripció de l'escena, però podeu afegir atribucions addicionals per al contingut que hàgiu introduït de fonts externes.


Quan publiqueu, tindreu dues opcions a marcar:


  • Permet l'edició amb Creative Commons CC-BY 3.0: permet als usuaris utilitzar la vostra escena com a plantilla base per a la seva pròpia

  • Permet que Mozilla promocioni la meva escena: això permet a Mozilla afegir l'escena a la base de dades d'escenes accessible públicament



Exporta com a fitxer .glb


Si exporteu com a fitxer .glb (binari glTF), l'escena exportarà a un únic fitxer .glb que es podria utilitzar en altres programes que admetin la càrrega d’aquest tipus de fitxers. Tingueu en compte que el glb és un binari compilat i no es pot obrir en un format de text llegible com ho fan els fitxers glTF. Per exportar-ho en aquest format, dirigiu-vos al menú desplegable i seleccioneu Fitxer > Exporta com a .glTF binari (.glb).


Exporta com a fitxer .spoke


Si exporteu com a escena de Spoke heretada, es crearà un fitxer .spoke que es pot importar a un altre compte de Spoke. També podeu compartir escenes a Spoke marcant la casella per habilitar l'edició i compartint l'enllaç a l'escena amb altres persones. Per exportar-la en aquest format, dirigiu-vos al menú desplegable, seleccioneu Fitxer > Exporta el projecte .spoke heretat.

Recent Posts

See All

Generació de quadrícules de navegació El plànol defineix tant per on pots caminar, com de quina manera els objectes interactius xoquen amb l'escena. Crea una quadrícula de navegació (on es pot caminar

Els Skyboxes poden afectar significativament l'ambient de la vostra escena. A menys que hàgiu començat des d'una plantilla que hagi eliminat els elements predeterminats, hauríeu de tenir un skybox a l